Osobní

Věra Schmidová

Nitě namísto zadního dílu

Asi jako spousta žen mám slabost pro pěkné spodní prádlo. A ráda ho i nosím. Jenže navštěvování obchodů není zrovna moje hobby, navštěvuji je pouze, když sháním dárky. A tak při té příležitosti se zrovna kouknu na pěkné spodní prádlo a možná si i něco vyberu. Každému se, samozřejmě líbí něco jiného a to je dobře. Kdyby se nám všem líbily úplně stejné věci, asi by to moc zajímavé nebylo. A taky obchody by zkrachovaly – co by vystavovaly? Jedny kalhotky, jednu podprsenku, jednu košilku....

19.12.2012 v 18:31 | Karma článku: 16.77 | Přečteno: 1205 | Diskuse

Věra Schmidová

Kubíček a Vánoce

Žádný pejskař nezapomene v předvánočním shonu, při kupování dárečků na svého miláčka, na svého pejska. Ten, kdo si myslí, že pejsek z toho stejně nemá rozum, ten se mýlí a asi nikdy nesledoval jeho chování před vánocemi. Nemyslím měsíc před vánocemi, když se uklízí, shání a blbne. Myslím bezprostřední blízkost štědrého večera.

17.12.2012 v 18:10 | Karma článku: 13.45 | Přečteno: 817 | Diskuse

Věra Schmidová

Tancování s vozíčkářkou, aneb muži z Česka a ti druzí

Jako zdravá jsem hodně tancovala, i závodně (tajně, aby o tom moji přísní rodiče raději moc nevěděli, protože se jednalo o tance diskotékové a zkoušela jsem i rokenrol - prostě neslušná divočina v tom čase, podle nich) Když jsem dospěla a osamostatnila se, zůstala jsem na invalidním vozíku.

14.12.2012 v 17:39 | Karma článku: 7.50 | Přečteno: 1021 | Diskuse

Věra Schmidová

Ředitel autobusu

Znáte tu písničku? Minule se mi vybavila ve chvíli, kdy nás (mě a kamaráda) šofér autobusu odmítl vzít s odůvodněním, že podle předpisu může vzít pouze jednoho vozíčkáře. Na můj protest, že já mám malý, dětský sportovní vozíček a kamarád taky, reagoval tím, že i tak jsou dva.

13.12.2012 v 17:12 | Karma článku: 21.62 | Přečteno: 1856 | Diskuse

Věra Schmidová

Vánoce a já

Když jsem vjela do Tesca, všude už byla vánoční výzdoba, vonělo to vánocemi, vládla vánoční nálada. Vánoce, vánoce, vánoce! V těch obchodech se snad zbláznili – vnucují nám je už v říjnu. Nutí člověka včas kupovat výzdobu, dárky... no jo, něco na tom je.

12.12.2012 v 20:38 | Karma článku: 10.69 | Přečteno: 874 | Diskuse
Počet článků 92 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 967

Jmenuji se Věra Schmidová,

vystudovala jsem fyzioterapii a psychoterapii, od roku 1986 jsem na invalidním vozíku. Ráda bych touto stránkou ukázala všem, že i přes to se dá dělat spousta zajímavého. Píši kníhy, povídky, články hlavně o vozíčkářích, o psech, o životě.. Publikuji v různých časopisech. Věnuji se mnoha koníčkům, mezi něž patří například balet na vozíku, tance na vozíku, monoski. Zajímám se o čínskou medicínu, alternativní způsoby léčby (masáže, akupresura, léčba drahými kameny).

Více povídek najdete na veraschmidova.eu