Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HZ

K tomu bych mohla dodat že u zdravotnice překvapující chování. Ovšem já se setkala mnohokrát s tím, když jsem nemohla mluvit ( pouze nachlazení) tak celkem dost lidi na mne začalo mluvit pomalu a hlasitě :-)

0 0
možnosti
OP
JS

Před chvílí jsem shodou okolností četl vtip:

IQ u žen znamená intenzitu kvokání.

0 0
možnosti
PV

P87a63v47e46l 21V15é33b85r

12. 10. 2014 19:42

Může vás utěšovat to, že při pobytu sestřičky v ordinaci bylo průměrné IQ v ordinaci zcela jistě nižší, než to vaše...

4 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 967x
Jmenuji se Věra Schmidová,

vystudovala jsem fyzioterapii a psychoterapii, od roku 1986 jsem na invalidním vozíku. Ráda bych touto stránkou ukázala všem, že i přes to se dá dělat spousta zajímavého. Píši kníhy, povídky, články hlavně o vozíčkářích, o psech, o životě.. Publikuji v různých časopisech. Věnuji se mnoha koníčkům, mezi něž patří například balet na vozíku, tance na vozíku, monoski. Zajímám se o čínskou medicínu, alternativní způsoby léčby (masáže, akupresura, léčba drahými kameny).

Více povídek najdete na veraschmidova.eu

Seznam rubrik