Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Nainstalujte si do mobilu apku České pošty, zaregistrujte si v ní svůj email a telefonní číslo a všechny zásilky se vám budou automaticky načítat. Budete tak aspoň mít přehled o pohybu balíku. Podmínkou ovšem je, že prodejce při odeslání váš email/mobil poště nahlásí

0 0
možnosti
Foto

U nás taky v zásadě nedoručují. Nemáme vchod z ulice, pošťák musí zaparkovat na modré zóně (což by samo o sobě nevadilo), sebrat balík a odnést ho nějakých 70 metrů ke vchodu, kde konečně může zazvonit. Protože má balíků spoustu a k nám zajíždí až na konci směny, kdy už vidí, zda stíhá nebo ne, obvykle se na to vykašle. Lísteček s oznámením donese druhý den pošťačka. Proto si nechávám všechny balíky poslat jen na poštu, což ovšem zrovna pro Vás není řešení. I když je fakt, že balík "na poštu" vydají oproti kódu každému, koho pro něj pošlete, aniž by musel mít nějakou plnou moc. Ovšem musíte mít koho poslat.... Každopádně je vždy výhodné uvádět při podání číslo mobilu nebo e-mail adresáta, protože pak pošta adresáta sama informuje o čísle zásilky, takže její pohyb můžete v pohodě sledovat na https://www.postaonline.cz/trackandtrace a žádná Vám neunikne.

0 0
možnosti
Foto

to je zajímavé. Tedy ne, že nedoručují, to je asi jak kde a jak kdy, ale že o tom nevíte. Mně v posledních měsících chodí smsky a maily o předání a pohybu balíku, takže jakousi představu o něm mám. Čím to je, že to u vás není?

0 0
možnosti
Foto

To bych tedy taky moc ráda věděla, proč to u nás není.

0 0
možnosti
RB

Já jsem za posledních 6 měsíců posílal balík přes ČP jen jednou. Podal jsem na poště ve Frýdku-Místku v 11:00 a druhý den v 8:00 pošta doručila, bylo to někde kolem jihlavy.

0 0
možnosti
Foto

Tuhle jsem také žasla - v pět odpoledne podali ve Zlíně, druhý den před desátou dopoledne už mi pošta hlásila, že si mám pro balík přijít. Ale není to tak vždy. E-shopy obvykle používají aplikaci a hromadný svoz, takže jeden den nahlásí zásilku a třeba druhý den ji teprve pošta fyzicky převezme.... no a když do toho vleze víkend, tak se zásilky balené ve středu dočkáte až v pondělí (ale i později)

0 0
možnosti
Foto

Odpovím vám na vaši otázku - žádný dopis nepomůže. Nikomu!

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Spíš to chce lépe prozkoumat a pochopit metody a možnosti různých dopravců. Ona neexistuje jen Česká pošta.....

0 0
možnosti
Foto

Pokud uvedet telefon v objednavce mel by byt na baliku, me postak vola ale je fakt ze ja jsme uz objednavanim proflakla;-D

0 0
možnosti
Foto

Telefon i mailovou adresu uvádím.

0 0
možnosti
PV

Jak už se píše níže - nemám s ČP žádný problém - posílají avíza na mobil až mě to otravuje - objednám a pozdě odpoledne přijde SMS že převzali balíček , brzy ráno mě probudí SMS že dnes budou doručovat , potom přijde SMS že je balíček na cestě a řidič volá že do 10 minut je u mě - někdy přijde i email .

Zjistil jsem ale, že avíza chodí ne vždy - podle toho jak to má asi který odesílatel nastavené.

0 0
možnosti
Foto

Tak o takové službě pouze sním. Aspoň jedna SMS. ohledně balíku od ČP.

0 0
možnosti
Foto

PPL, GLS atd. tihle vždy avizují, že přijedou daný den od-do, dá se jim i telefonovat, že třeba v určitý okamžik nejste doma. Česká pošta je náročná - člověk musí s lístkem zajít na poštu, vystát frontu a balíček si přinést domů. To vše, když odesílatel zaplatil za to, že jej dostanete do ruky.

0 2
možnosti
PV

PPL, GLS, Geis a další mají ten problém, že dodávka má určenou trasu a nemohou se vracet pokud někoho nezastihnou - například tady PPL jezdí mezi 11 - 12 hod - pokud jsi v práci máš smůlu - jo a ten řidič najede za den přes 200km a běžně má cca 70 zastávek - u pošty vím, že zavolají a když nejsem doma přijedou odpoledne - no já jen aby jsi nejásal 8-o

2 0
možnosti
PK

Já jsem nyní venkovan a tak pokud nakupuji přes internet občas volím i dovozce a pokud je to ČP,tak jediným problémem je,že sice napíší v který den doručí,ale nikoliv v jakém časovém rozmezí, resp. ostatní dovozci to učiní a ještě cca 10 minut pře dovozem zatelefonují. Ale jinak ještě stále ČP u nás v prdelovicích funguje...

0 0
možnosti
PV

Co takhle sleduji diskuse o ČP tak ve velkých městech je problém s ČP - ono to asi bude tím, že na vesnicích a malých městech si lidé práce více váží 8-o

0 0
možnosti
LV

V životě jsem neměl problém s Českou poštou. Avíza o zásilce posílá automat na mail i sms, a to jak od obchodníka, tak od pošty. Lze sledovat trasu balíku, měnit způsob dodání. V tom avízu je i telefonický kontakt.

Vy píšete blog, zjevně máte počítač a přístup k internetu. Navíc z Vašeho textu vyplývá, že máte i mobily. Neumím si představit, že se nedozvíte o zásilce, kterou čekáte.

0 0
možnosti
Foto

I to se stává, že se nikdo neozve - já poštu vymazal ze svého života tak před dvěma lety po asi tak stejné době rozčilování se a tohle se mi stalo. A ještě častěji se mi stávalo, že všechna avíza přišla, já čekal jejich předlouhých šest avizovaných hodin aby mi druhý den listonoška hodila do schránky oznámení o neprovedeném pokusu o doručení na adresu... .

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 967x
Jmenuji se Věra Schmidová,

vystudovala jsem fyzioterapii a psychoterapii, od roku 1986 jsem na invalidním vozíku. Ráda bych touto stránkou ukázala všem, že i přes to se dá dělat spousta zajímavého. Píši kníhy, povídky, články hlavně o vozíčkářích, o psech, o životě.. Publikuji v různých časopisech. Věnuji se mnoha koníčkům, mezi něž patří například balet na vozíku, tance na vozíku, monoski. Zajímám se o čínskou medicínu, alternativní způsoby léčby (masáže, akupresura, léčba drahými kameny).

Více povídek najdete na veraschmidova.eu

Seznam rubrik