Samoléčba

5. 12. 2014 17:05:00
Když se Dáša dozvěděla od doktora svoji diagnózu, přišla domů, sedla k internetu a začala hledat, číst, psát si poznámky. Do telefonu mi pouze řekla, že nemá čas dát si se mnou kafe, že musí studovat. Po týdnu mi řekla, že nemá čas, že se léčí.

Po týdnu mi řekla, že nemá čas, že se léčí.

Po dalším týdnu opět, že nemá čas, že se léčí.

Už se mi to přestávalo líbit, tak jsem ji navštívila. Mně sice uvařila kafe, sama ale popíjela jakýsi podivně páchnoucí lektvar a neustále běhala na záchod.

„Co je s tebou?“ Vyzvídala jsem. „Pořád jenom běháš na záchod, hubená jsi, zelená... Co je?“

Mávla rukou: „Toho si nevšímej, to se léčím.“

Vůbec mi to jako léčení nepřipadalo, spíš naopak. Řekla jsem jí to.

„To víš – strašná dieta! Samý tuk a vajíčka a tyhle hnusné lektvary a tady,“ ukázala rukou na poličku, kde stálo snad dvacet lahviček „tady plus hromady různých kapek.“

„Z toho ten divný puch tady?“ Zeptala jsem se.

„Ne, to tady,“ ukázala na jinou poličku, kde byla pro změnu spoustu dóziček „tady různá mazání, strašně to smrdí, vím.“ Vzdychla si: „A víš, jak šíleně potom smrdím já, když se tím celá natírám?“

Divná léčba – napadlo mě.

„Kdo ti, prosím tě, tuto šílenou léčbu naordinoval?“

„Já sama.“

To jsem si myslela. Jenom Dáša totiž byla schopná takových šíleností.

„A kdo ti to teda doporučil?“

„To už si nepamatuji.“

Tak teď jsem jí nevěřila ani písmenko: „Nekecej!“

„No fakt, nemůžu si pamatovat tolik jmen.“

Asi jsem se zatvářila hodně blbě, protože mi hned podala vysvětlení:

„Když mi doktor sdělil, že mám eresku, našla jsem si na internetu rady co s tím. Byla jich tam spousta – jeden doporučoval dietu nějakého Poláka, druhý zase takový odvar, třetí takový, čtvrtý zase něco jiného...“

„No a ty jsi začala zkoušet všechno najednou,“ došlo mi.

Přikývla.

„Vždyť ses mohla z toho...“

Opět přikývla: „Ale díky tomu pořád ještě běhám. Musím.“

Autor: Věra Schmidová | pátek 5.12.2014 17:05 | karma článku: 16.18 | přečteno: 937x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 29.69 | Přečteno: 579 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 52 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.66 | Přečteno: 302 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 527 | Diskuse
Počet článků 92 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 967

Jmenuji se Věra Schmidová,

vystudovala jsem fyzioterapii a psychoterapii, od roku 1986 jsem na invalidním vozíku. Ráda bych touto stránkou ukázala všem, že i přes to se dá dělat spousta zajímavého. Píši kníhy, povídky, články hlavně o vozíčkářích, o psech, o životě.. Publikuji v různých časopisech. Věnuji se mnoha koníčkům, mezi něž patří například balet na vozíku, tance na vozíku, monoski. Zajímám se o čínskou medicínu, alternativní způsoby léčby (masáže, akupresura, léčba drahými kameny).

Více povídek najdete na veraschmidova.eu

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...