Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JAN

Před několika lety jsem trošku zariskoval a snesl kluka v náručí do metra, poté co jsme z Anděla "došli" na Smíchovské nádraží, kde ale tehdy výtah také nebyl, tak jsem poprosil 2 kluky aby nám pomohli snést samotný vozík a nechápal jsem , proč to ty "žabaři" neunesou :-P. Mějte se krásně. Omlouvám se, jestli to tu bude 2x, ale poprvé mi to zmizelo ... , jsem šikovnej.

1 0
možnosti
JAN

Před několika lety jsem takto nesl kluka v náručí do metra, od Anděla jsme "odkráčeli" až na Smíchovské nádraží, ale ani tam výtah nebyl /nevím jak teď/, a tak jsem poprosil dva kluky, aby pomohli snést jen samotný vozík a nechápal jsem že to nemohou ty žabaři zvednout ;-D. Mějte se krásně.

0 0
možnosti
DS

Paní autorko, nerozumím tomu, ale tento příspěvek píši již potřetí. Nejste sama, komu to mozek nebere a je dobré, že o tom píšete. Je to nehoráznost!

1 0
možnosti
Foto

Smutná zkušenost, taky mi to hlava nebere. Vám R^

1 0
možnosti
JR

J61a98r64a 87R75a83n93k

5. 11. 2015 19:15

:-(milovymi kroky se blizime k zemim jako je Svycarsko, jeste takovych 50 let a snad ho dozeneme.

2 0
možnosti
MP

Vemte si z toho to dobré.  Že se balet líbil, pozvali vás na raut, ochotní muži vynášeli do schodů. Že těm ostatním občas něco nedocvakne, a nemusí to být jen vpřípadě vozíčkářů, se stává. S dobrou vůlí a nadhledem lze vyřešit vše. R^

1 0
možnosti
Foto

Já to tak beru - aspoň se člověk zasměje.

3 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 967x
Jmenuji se Věra Schmidová,

vystudovala jsem fyzioterapii a psychoterapii, od roku 1986 jsem na invalidním vozíku. Ráda bych touto stránkou ukázala všem, že i přes to se dá dělat spousta zajímavého. Píši kníhy, povídky, články hlavně o vozíčkářích, o psech, o životě.. Publikuji v různých časopisech. Věnuji se mnoha koníčkům, mezi něž patří například balet na vozíku, tance na vozíku, monoski. Zajímám se o čínskou medicínu, alternativní způsoby léčby (masáže, akupresura, léčba drahými kameny).

Více povídek najdete na veraschmidova.eu

Seznam rubrik