Diskuse

Vánoce a já

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Dobrý den. Ještě se mi nestalo, že bych měla dárky po kupě dlouho dopředu, ale když už si náhodou náskok udělám, tak se stejně před vánocema splaším, že toho mám málo. Jako kdyby dárky ve skříni mezitím ztratily něco ze svého lesku, vždycky pak mám pocit, že nejsou nic moc a nekupuju znova a víc a líp.

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 967x
Jmenuji se Věra Schmidová,

vystudovala jsem fyzioterapii a psychoterapii, od roku 1986 jsem na invalidním vozíku. Ráda bych touto stránkou ukázala všem, že i přes to se dá dělat spousta zajímavého. Píši kníhy, povídky, články hlavně o vozíčkářích, o psech, o životě.. Publikuji v různých časopisech. Věnuji se mnoha koníčkům, mezi něž patří například balet na vozíku, tance na vozíku, monoski. Zajímám se o čínskou medicínu, alternativní způsoby léčby (masáže, akupresura, léčba drahými kameny).

Více povídek najdete na veraschmidova.eu

Seznam rubrik